20100723

ebed

" Keşfettiğimiz herşeyi tüketiyoruz dedi yüzünde muzip ama üzgün bir ifadeyle. Neden tüketelim belki yeniden keşfediyoruzdur dedi placebo etkisi mutmain insan. Arapça kelimelere sardı bir yandan. Çünkü onları tüketemiyorsun. Sadece arapçaları mı hayır. Hepsini, bütün kelimeleri.Mesela yearning. Ne müthiş hikayesi var kelimenin. Kelimeyi kelimeyle anlatıyorsun o zaman insanı da insanla. Beni anlatan insan.

Todorov’dan öğrendi araplar en yalancı ırkıymış dünyanın. Irk neydi? Mecaz. Fonetiği bile kötü ayrım. Absürd.

Neye göre sınırlandırılıyorsun? Neye göre tasnif ediliyorsun? Ben bundan sonra keşfettiğim hiçbir şeyi tüketmemeye, hep azalmaya hep azalmaya, gereksiz herşeyden kurtulmaya çalışacağım. Böyle çalışarak boyut değiştireceğim. Böyle çalışarak inanabiliyor musun belki uçacağım. Çünkü bence yaradan sevgilim.

Kötü herşeyi görüyorum, atlayasım geliyor bir yerden ve oyuncak bir tabanca aldım evde intiharcılık oynuyorum ama oyunda kalıyorum hep.Asla mızıkçı değilim. oyunun sonunu merak ediyorum. ben sadece, hırsınızın, uzun emellerinizin ne kadar saçma olduğunu kanıtlamak için, her hafta ölüyorum işte.

Her hafta ölmekten halim de kalıyor.Her hafta yaşasam halim kalmazdı ki."


Maya İmya Aglaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dediler ki